Zo gaat het bestelproces bij Babboe

Bij Babboe maken we het leven graag leuker en makkelijker. Daarom leggen we je hier uit hoe het bestelproces bij Babboe in zijn werk gaat. Wij leggen je graag uit hoe wij ervoor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd. Zodat je weet waar je aan toe bent.

Bakfiets | Accessoires & onderdelen | Onderhoud | Pechverhelping


Jouw bakfiets

Van bestelling tot levering

Bedankt voor je bestelling!

Je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail.

Je bestelling is in behandeling

Zodra je de bestelling hebt betaald, gaan we de bakfiets inplannen.

Leverdatum is bekend

Uiterlijk 1 week voor levering, ontvang je een leverdatum. Kijk goed naar de levertijd van jouw bakfiets, zodat je weet wanneer de leverdatum bekend wordt. Nog even geduld...

De dag van levering

In de ochtend ontvang je een tijdvak en een track & trace link.

De levering

Nadat de chauffeur de bakfiets heeft uitgepakt kun je de fiets controleren en een proefrit maken.

Veel bakfietsplezier!

Zwaai de chauffeur uit en stap op je fiets!


Bezorggebied

De bakfietsen van Babboe worden in heel België geleverd door onze logistieke partner Westerman Logistics.


Test en controleer de bakfiets bij de levering

Zodra de bakfiets door de chauffeur is uitgepakt, vragen we je om de bakfiets direct te testen met een korte proefrit. Controleer het volgende:

  • De remmen
  • De versnellingen
  • Het elektrische systeem (display, accu, trapondersteuning)
  • Transportschade

Indien er bij levering van de bakfiets iets niet in orde blijkt te zijn, dan teken je niet voor ontvangst en geef je de bakfiets mee terug aan de chauffeur met een aantekening op de afleverbon.

Zo wordt je bakfiets geleverd


Verpakkingsmateriaal

Je Babboe bakfiets wordt met zorg ingepakt om transportschade te voorkomen. Bij levering wordt het verpakkingsmateriaal verwijderd van de bakfiets zodat jij de bakfiets kunt testen. Het verpakkingsmateriaal nemen wij weer mee terug.


Jouw accessoire of onderdeel

Van bestelling tot levering

Bedankt voor je bestelling!

Je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail.

Je bestelling is in behandeling

Zodra je de bestelling hebt betaald, gaan we je bestelling klaarzetten.

Je bestelling is verstuurd

Je ontvangt een track & trace link en verwachte bezorgmoment.

Veel bakfietsplezier!

Veel plezier met je producten!


Jouw onderhoud

Van bestelling tot monteursbezoek

Bedankt voor je bestelling!

Je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail.

Je bestelling is in behandeling

Zodra je de bestelling hebt betaald, gaan we de onderhoudsbeurt inplannen.

Datum gepland

Je ontvangt een datumvoorstel in je mail. Je hebt 24u om deze te bevestigen of te wijzigen.

De monteur komt bij je langs

Op de dag van de afspraak ontvang je een sms zodra de monteur onderweg is.

Veel bakfietsplezier!

Zwaai de monteur uit en je kunt weer genieten van je bakfiets!


Bestelling 24u pechverhelping

Heb je 24u pechverhelping aangeschaft? De Pechverhelpingis actief 48 uur na de door jou gekozen ingangsdatum. Meld pech telefonisch via de 24-uurs pechverhelping alarmcentrale.


Andere vragen
Wat zijn de levertijden bij Babboe?
Je vindt de verwachte levertijd van een Babboe bakfiets op de pagina van ieder product. De levertijd is een indicatie en kan per bakfiets verschillen. De verwachte levertijd wordt zichtbaar zodra je je bakfiets hebt samengesteld.
Wat zijn de verzendkosten bij Babboe?
<strong>Bakfietsen:</strong> Alle Babboe bakfietsen worden gratis geleverd.<br><strong>Accessoires:</strong> gratis verzending vanaf € 50,- anders € 4,95.<br><strong>Onderdelen:</strong> gratis verzending vanaf € 50,- anders € 4,95. Accessoires die tegelijk...
Wat gebeurt er als ik producten bestel met een verschillende levertijd?
Wanneer er in een order producten besteld zijn met verschillende levertijden, worden de producten die al op voorraad zijn alvast verstuurd. De andere producten worden verstuurd zodra deze leverbaar zijn. De producten ontvang je dus los van elkaar. Bakfiets...