Zo gaat het bestelproces bij Babboe
Bij Babboe maken we het leven graag leuker en makkelijker. Daarom leggen we je hier uit hoe het bestelproces bij Babboe in zijn werk gaat. Wij leggen je graag uit hoe wij ervoor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd. Zodat je weet waar je aan toe bent.
Bakfiets | Accessoires & onderdelen | Onderhoud | Pechverhelping
Jouw bakfiets
Van bestelling tot levering
Bezorggebied
De bakfietsen van Babboe worden in heel België geleverd door onze logistieke partner Westerman Logistics.
Test en controleer de bakfiets bij de levering
Zodra de bakfiets door de chauffeur is uitgepakt, vragen we je om de bakfiets direct te testen met een korte proefrit. Controleer het volgende:
- De remmen
- De versnellingen
- Het elektrische systeem (display, accu, trapondersteuning)
- Transportschade
Indien er bij levering van de bakfiets iets niet in orde blijkt te zijn, dan teken je niet voor ontvangst en geef je de bakfiets mee terug aan de chauffeur met een aantekening op de afleverbon.
Verpakkingsmateriaal
Je Babboe bakfiets wordt met zorg ingepakt om transportschade te voorkomen. Bij levering wordt het verpakkingsmateriaal verwijderd van de bakfiets zodat jij de bakfiets kunt testen. Het verpakkingsmateriaal nemen wij weer mee terug.
Jouw accessoire of onderdeel
Van bestelling tot levering
Bestelling 24u pechverhelping
Heb je 24u pechverhelping aangeschaft? De Pechverhelpingis actief 48 uur na de door jou gekozen ingangsdatum. Meld pech telefonisch via de 24-uurs pechverhelping alarmcentrale.