Klantendienst

Hier kun je het antwoord vinden op alle mogelijke vragen. We hopen dat je kunt vinden wat je zoekt. Is dit niet het geval? Je kunt dan onze klantendienst contacteren.

Hoe kunnen we je helpen?

Contact
Contact Babboe

Zie hier alle verschillende opties om met ons contact op te nemen.

Contact 24-uurs Pechverhelping

24-uurs Pechhulp

+31 592 390051 (lokaal tarief)
Heb je 24-uurs pechhulp afgesloten en heb je pech? We zijn 24/7 bereikbaar.

Bekijk alles
Levertijden
Waarom zijn de levertijden van bakfietsen zo lang?
Bakfietsen zijn erg populair en sinds het begin van de pandemie is fietsen nog populairder geworden. Zeker in een periode waarin we veel thuis zijn, is het maken van een fietstochtje met je kinderen of honden erg prettig. Hoewel we natuurlijk iedereen...
Wat zijn de levertijden bij Babboe?
Je vindt de verwachte levertijd van een Babboe bakfiets op de pagina van ieder product. De levertijd is een indicatie en kan per bakfiets verschillen. De verwachte levertijd wordt zichtbaar zodra je je bakfiets hebt samengesteld.
Wat gebeurt er als ik producten bestel met een verschillende levertijd?
Wanneer er in een order producten besteld zijn met verschillende levertijden, worden de producten die al op voorraad zijn alvast verstuurd. De andere producten worden verstuurd zodra deze leverbaar zijn. De producten ontvang je dus los van elkaar. Bakfiets...
Wat betekent levertijd onbekend?
Wanneer de verwachte levertijd onbekend is, weten we helaas niet precies wanneer we het product kunnen leveren. Dit zou in theorie meerdere maanden kunnen duren. Wij zijn afhankelijk van derden (partijen), zoals leveranciers, postbezorging en transporteurs...
Bekijk alles
Over Babboe
Wat betekent Babboe?
Babboe is een mix van de namen Baloe en Babu.
Hoe is Babboe ontstaan?
Achter een voormalige paardenstal in Doorn is Babboe met 4 medewerkers begonnen. Het doel was om een betaalbare bakfiets te ontwikkelen tegen een betaalbare prijs.
Waarom een Babboe bakfiets?
Jonge ouders hebben een druk bestaan vol logistieke uitdagingen. Dagelijks ben je met je kinderen onderweg van en naar school, naar zwemles of naar de speeltuin. Dit kun je natuurlijk per auto of openbaar vervoer. Maar er bestaat ook een milieuvriendelijk alternatief dat je dagelijks leven leuker én makkelijker maakt: de bakfiets of cargo bike.
Bekijk alles
Over de bakfietsen
Past een maxi-cosi in de Babboe Big?
Nee, in de Babboe Big past geen Maxi-Cosi.
Welk type maxi cosi past in de Babboe bakfiets?
Bekijk hier de tabel met alle type maxi cosi's die in onze maxi cosi drager passen.
Zijn de bakfietsen van Babboe veilig?
De Babboe bakfietsen zijn veilig, ze zijn door het gerenommeerde Internationale testbureau SGS en door TÜV getest op belastbaarheid en duurzaamheid.
Wat is het verschil tussen de Babboe Big en de Babboe Curve?
De Babboe Big heeft een robuuste uitstraling door de herkenbare ‘ouderwetse’ vierkante houten bak. De Babboe Curve is in een modern jasje gestoken en door de ronde vormen van de houten bak heeft de Curve een elegante uitstraling. Maar naast het design...
In welke bakfiets past een maxi cosi?
De maxi cosi past in de meeste van onze bakfietsen. De maxi cosi past niet in de Babboe Big en de Babboe Dog.
Bekijk alles
Bestellen en bezorgen
Zo gaat het bestelproces bij Babboe
Bij Babboe maken we het leven graag leuker en makkelijker. Daarom leggen we je hier uit hoe het bestelproces bij Babboe in zijn werk gaat. Wij leggen je graag uit hoe wij ervoor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd. ...
Hoe kan ik een offerte voor mijn bakfiets aanvragen?

Het aanvragen van een offerte doe je als volgt:

  1. Voeg de bakfiets van jouw keuze toe aan de winkelwagen
  2. Voeg eventuele accessoires en/of diensten toe
  3. Klik op 'Opslaan als offerte'
  4. Vul je gegevens in
  5. Klik op offerte aanvragen

De offerte kun je vervolgens downloaden en/of mailen naar het e-mailadres die je hebt ingevoerd. Wanneer de offerte akkoord is, kun je deze zelf omzetten via de 'Mijn omgeving' naar een order waarna je de betaling kunt uitvoeren. Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling in behandeling genomen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren door een email te sturen met vermelding van het ordernummer naar de Babboe klantendienst. Je order wordt dan geannuleerd. Indien je je order reeds hebt betaald, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk naar je teruggestort.

Wij kunnen een order alleen nog wijzigen indien de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Na betaling is de bestelling in behandeling en kunnen wij deze niet meer wijzigen. Als je iets vergeten bent te bestellen bij de bakfiets, dan kun je dat alsnog los via de website doen. Deze laatste bestelling zal dan separaat nagestuurd worden.
Eventuele wijzigingen voordat de order betaald is, kun je doorgeven aan de Babboe klantendienst. Je ontvangt dan een email met de aanpassing in het bedrag, zodat je het volledige juiste bedrag kunt overmaken.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Eventuele wijzigingen voordat de order betaald is, kun je doorgeven aan de Babboe klantenservice. Je ontvangt dan een email met de aanpassing in het bedrag, zodat je het volledige juiste bedrag kunt overmaken.

Kun je niet inloggen in je account?

Kun je niet inloggen in je account? Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:

  • je hebt nog een account van onze vorige website (voor december 2020). Helaas is het dan niet meer mogelijk je account dat je bij aanschaf van de bakfiets hebt aangemaakt, nog te gebruiken. Je kunt de benodigde informatie opvragen bij onze klantenservice.
  • als het inloggen op de huidige website niet lukt, check dan het gebruikte emailadres. Wellicht gebruik je inmiddels een ander emailadres dan eerder voor je account gebruikt. Mocht het wachtwoord niet werken, vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Mocht bovenstaande niet van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantendienst

Bekijk alles
Betalen
Kan ik een BTW-vrije order plaatsen? (intracommunautaire levering)
Voor Belgische klanten is het mogelijk om een zakelijke bestelling te plaatsen en de btw te verleggen (Intracommunautaire levering). Bij een intracommunautaire levering mag het 0%-tarief alleen worden toegepast als je als klant in jouw EU-land btw verschuldigd...
Betaling mislukt of geweigerd?
Is je betaling mislukt? Dat is vervelend. Op deze pagina helpen we je graag verder. Controleer je daglimiet Is je betaling mislukt? Controleer dan of je een daglimiet hebt ingesteld bij je bank. Wanneer het daglimiet is verstreken, kun je geen betaling...
Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Je kan op verschillende manieren veilig betalen op babboe.be. Klik 'meer lezen' om alle betaalmethoden te zien.
Bekijk alles

Alle onderwerpen op een rij

Maak een
Proefrit