Zo gaat het bestelproces bij Babboe

Bij Babboe maken we het leven graag leuker en makkelijker. Daarom leggen we je hier uit hoe het bestelproces bij Babboe in zijn werk gaat. Wij leggen je graag uit hoe wij ervoor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd. Zodat je weet waar je aan toe bent.

Jouw bakfiets

Van bestelling tot levering:

  1. Bedankt voor je bestelling! Je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail.
  2. Je bestelling is in behandeling. Zodra je de bestelling hebt betaald, gaan we de bakfiets inplannen.
  3. Leverdatum is bekend. Uiterlijk 1 week voor levering, ontvang je een leverdatum. Kijk goed naar de levertijd van jouw bakfiets, zodat je weet wanneer de leverdatum bekend wordt. Nog even geduld...
  4. De dag van levering. In de ochtend ontvang je een track & trace link.
  5. De levering. Nadat de chauffeur de bakfiets heeft uitgepakt kun je de fiets controleren en een proefrit maken.
  6. Veel bakfietsplezier! Zwaai de chauffeur uit en stap op je fiets!


Bezorggebied

De bakfietsen van Babboe worden in heel Nederland geleverd door onze logistieke partner Westerman Logistics. Bekijk het leverschema op basis van jouw postcode, om te zien wanneer we bij jou in de buurt zijn om de Babboe bakfiets af te leveren.

Bekijk het leverschema


Test en controleer de bakfiets bij de levering

Zodra de bakfiets door de chauffeur is uitgepakt, vragen we je om de bakfiets direct te testen met een korte proefrit. Controleer het volgende:

  • De remmen
  • De versnellingen
  • Het elektrische systeem (display, accu, trapondersteuning
  • Transportschade

Indien er bij levering van de bakfiets iets niet in orde blijkt te zijn, dan teken je niet voor ontvangst en geef je de bakfiets mee terug aan de chauffeur met een aantekening op de afleverbon.


Zo wordt je bakfiets geleverd


Verpakkingsmateriaal

Je Babboe bakfiets wordt met zorg ingepakt om transportschade te voorkomen. Bij levering wordt het verpakkingsmateriaal verwijderd van de bakfiets zodat jij de bakfiets kunt testen. Het verpakkingsmateriaal nemen wij weer mee terug.


Jouw accessoire of onderdeel

Van bestelling tot levering:

  1. Bedankt voor je bestelling! Je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail.
  2. Je bestelling is in behandeling. Zodra je de bestelling hebt betaald gaan we je bestelling klaarzetten.
  3. Je bestelling is verstuurd. Je ontvangt een track & trace link en verwachte bezorgmoment.
  4. Veel bakfietsplezier!


Jouw onderhoud

  1. Bedankt voor je bestelling! Je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail.
  2. Je bestelling is in behandeling. Zodra je de bestelling hebt betaald, gaan we de onderhoudsbeurt inplannen.
  3. Datum gepland. Je ontvangt een datumvoorstel in je mail. Je hebt 24u om deze te bevestigen of te wijzigen.
  4. De monteur komt bij je langs. Op de dag van de afspraak ontvang je een sms zodra de monteur onderweg is.
  5. Veel bakfietsplezier! Zwaai de monteur uit en je kunt weer genieten van je bakfiets.

Bestelling 24u Pechhulp

Heb je 24u Pechhulp aangeschaft? De Pechhulp is actief 48 uur na de door jou gekozen ingangsdatum. Meld pech telefonisch via de 24-uurs pechhulp alarmcentrale.