Indien je na levering van een bakfiets of accessoire toch een beroep wil doen op je herroepingsrecht, dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen. Er zijn diverse opties om dit te regelen, te weten:
- Telefonisch: Indien je telefonisch contact opneemt met de Babboe klantenservice kunnen we direct een retouraanvraag voor je in orde maken. Dan kan je spoedig de artikelen naar ons retour zenden en krijg je na ontvangst van de geretourneerde artikelen jouw aankoopbedrag van ons teruggestort.
- Contactformulier: Indien je besluit om via het contactformulier aan te geven dat je het artikel wil retourneren, dan zal dit meer tijd in beslag nemen dan als je telefonisch contact opneemt. Maar we doen ons best om je retouraanvraag zo spoedig mogelijk te verwerken en je aankoopbedrag te retourneren.
- Herroepingsformulier: Hierbij vul je het herroepingsformulier in zonder vooraf contact te hebben met onze klantenservice en stuur je zonder vooraankondiging de artikelen retour. Vul dan dit formulier in en voeg deze toe aan de doos met retourartikelen. De verwerkingstijd zal dan wel langer zijn dan als je vooraf aangeeft welke artikelen je wilt retourneren.
Wil je meer informatie over het herroepingsrecht, klik dan hier.
Bakfiets retourneren
Indien er bij levering van de bakfiets iets niet in orde blijkt te zijn, dan teken je niet voor ontvangst en geef je de bakfiets inclusief accessoires mee retour aan de chauffeur met een aantekening op de leverbon. Je neemt contact op met de Babboe klantenservice om de opvolging te bespreken. Maak dus een proefrit als je een bakfiets geleverd krijgt.
Accessoires retourneren
Indien je na levering van een accessoire een onvolkomenheid of productiefout constateert, neem dan telefonisch contact op met de Babboe klantenservice om dit te melden. De kosten voor het retour zenden zijn in het geval van transportschade of een productiefout voor Babboe BV. Dan zorgen wij direct dat je een verzendlabel krijgt voor het retour zenden.
Mocht je onverhoopt een verkeerde keuze voor een accessoire hebben gemaakt (bijv. maat, kleur of dessin), dan kun je dat melden bij de Babboe klantenservice. De kosten voor het retour sturen zijn in dat geval voor eigen rekening.
Opsturen artikelen
Het artikel dient netjes en in de originele binnen- en buitenverpakking retour gestuurd te worden. Indien het artikel niet correct verpakt of beschadigd is, zal niet het volledige bedrag teruggestort kunnen worden, maar 90% van de aanschafwaarde. Babboe kan het artikel immers niet meer als nieuw verkopen. Bij ontvangst van de retourzending, zal deze beoordeeld worden en word jij geïnformeerd.