Klantendienst
Hier kun je het antwoord vinden op alle mogelijke vragen. We hopen dat je kunt vinden wat je zoekt. Is dit niet het geval? Je kunt dan onze klantendienst contacteren.
Hoe kunnen we je helpen?
Neem hier contact op met onze klantenservice.
Kun je niet inloggen in je account? Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:
- je hebt nog een account van onze vorige website (voor december 2020). Helaas is het dan niet meer mogelijk je account dat je bij aanschaf van de bakfiets hebt aangemaakt, nog te gebruiken. Je kunt de benodigde informatie opvragen bij onze klantenservice.
- als het inloggen op de huidige website niet lukt, check dan het gebruikte emailadres. Wellicht gebruik je inmiddels een ander emailadres dan eerder voor je account gebruikt. Mocht het wachtwoord niet werken, vraag dan een nieuw wachtwoord aan.
Mocht bovenstaande niet van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantendienst
De verzendkosten voor accessoires en onderdelen bedragen € 4,95. Vanaf € 50 is de verzending gratis.
Je kunt je bestelling annuleren door een email te sturen met vermelding van het ordernummer naar de Babboe klantenservice. Je order wordt dan geannuleerd. Indien je je order reeds hebt betaald, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk naar je teruggestort.
Wij kunnen een order alleen nog wijzigen indien de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Na betaling is de bestelling in behandeling en kunnen wij deze niet meer wijzigen.
Retourneren van accessoires
Wanneer je na levering van een accessoire een gebrek of productiefout ontdekt, volg je hetzelfde retourproces zoals beschreven op deze pagina. In het geval van transportschade of een productiefout betaalt Babboe de kosten voor de retourzending. In het onwaarschijnlijke geval dat je zelf een verkeerd accessoire hebt gekozen (bijvoorbeeld verkeerde maat, kleur of uitvoering), dan zijn de retourkosten voor jouw rekening.
Retourneren van onderdelen
Het artikel moet netjes en in de originele binnen- én buitenverpakking worden teruggestuurd. Wanneer het artikel verkeerd verpakt of beschadigd retour komt, kan het volledige bedrag niet worden terugbetaald. In dat geval ontvang je 90% van het aankoopbedrag terug, omdat Babboe het artikel niet meer als nieuw kan verkopen.
Zodra de retourzending bij ons binnen is, wordt deze gecontroleerd en informeren we je over de uitkomst van de controle.
Wanneer je in één bestelling producten hebt met verschillende levertijden, worden de producten die op voorraad zijn direct verzonden. De overige producten worden verzonden zodra ze weer beschikbaar zijn. Je ontvangt de producten daarom in aparte zendingen.
Het kan voorkomen dat u bepaalde QWIC artikelen niet meer kunt vinden op onze website. De oorzaak hiervan is dat wij het door u gezochte artikel niet meer op voorraad hebben en door het faillissement van QWIC ook niet meer kunnen aanvullen. Wij zijn ons op dit moment aan het oriënteren welke alternatieven wij kunnen aanbieden, maar op dit moment kunnen wij niet aan uw vraag voldoen. Houdt de website in de gaten en probeer in een later stadium nogmaals uw artikel te zoeken.
Bij vragen kan je contact opnemen met de Babboe klantenservice.
Om beroep te kunnen doen op de garantie dien je contact op met de Babboe klantenservice, vanaf daar helpen we je verder met het garantieproces.