Is het mogelijk om te ruilen of retourneren?
Bakfiets
Indien er bij levering van de bakfiets iets niet in orde blijkt te zijn, dan teken je niet voor ontvangst en geef je de bakfiets mee retour aan de chauffeur met een aantekening op de leverbon. Je neemt contact op met de Babboe klantendienst om de opvolging te bespreken.
Maak dus een proefrit als je een bakfiets geleverd krijgt.
Accessoires
Indien je na levering van een accessoire een onvolkomenheid of productiefout constateert, neem dan contact op met de Babboe klantendienst om je klacht te melden, dan wordt het vervolgtraject toegelicht. De kosten voor het retour zenden zijn in het geval van transportschade of een productiefout voor Babboe BV.
Mocht je onverhoopt een verkeerde keuze voor een accessoire hebben gemaakt (bijv. maat, kleur of dessin), dan kun je dat melden bij de Babboe klantendienst, zij helpen je dan verder met het vervolgtraject. De kosten voor het retour sturen zijn in dat geval voor eigen rekening. Het artikel dient netjes en in de originele binnen- en buitenverpakking retour gestuurd te worden. Indien het artikel niet correct verpakt of beschadigd is, zal niet het volledige bedrag teruggestort kunnen worden, maar 90% van de aanschafwaarde. Babboe kan het artikel immers niet meer als nieuw verkopen. Bij ontvangst van de retourzending, zal deze beoordeeld worden en word jij geïnformeerd.
Ook onze accessoires worden met garantie geleverd, zie hiervoor de garantievoorwaarden.